Monday, June 6, 2011

Capitolul 2


"Sunt eu dragul meu, am fost eu tot timpul. Am vrut doar sa te testez sa vad cat de mult ma iubesti si daca pot avea intr-adevar incredere in tine!"
"Nu te cred" i-am raspuns! "Nu stiu ce fel de vraji folosesti, insa chiar credeai ca daca iei chipul persoanei p care o iubesc am sa iti cad in capcana? Te inseli amarnic" am dat-o la o parte din usa si am dat sa plec. Atunci ma prinsa de mana. "Iti pot dovedi ca eu sunt." Si incepu sa imi povesteasca lucruri p care nu le stia nimeni inafara de mine si fata p care o iubeam. Atunci am luat-o in brate si am sarutat-o. "Dar de ce ai facut toate astea? Doar stiai ca t iubesc si ca tin enorm d mult la tine..." "Da dar vroiam sa fiu sigur ca ai o inima mare si plina de bunatate. Asa ca am inventat povestea cu fata transformata in batranica si apoi vroiam sa fiu sigura ca ceea c spui e adevarat si ca nu m-ai insela niciodata, asa ca te-am pus la acest test. Acum stiu sigur ca doar p mine ma iubesti si ca doar pe mine ma vrei acum si p viitor, iar daca inca mai vrei sa fim impreuna eu iti predau iubirea mea cu totul." Am luat-o in brate, ne-am sarutat cu foc si am petrecut restul noptii si pana a doua dimineata tarziu imbratisati sarutandu-ne cu atata pasiune incat insusi Cupidon ar fi invidios pe iubirea noastra. Zilele treceau, iar iubirea dintre noi era tot mai puternica, iar cand am cerut-o de sotie mi-a raspuns fara urma de ezitare si cu o fericire in ochii ei cum nu am mai vazut: "DA!". Am programat nunta in primavara. Insa la 3 saptamani inainte de nunta ea era plecata sa mai faca rost de unele lucruri trebuincioase nuntii cu cea mai buna prietena a ei. Insa se facea tarziu si ea nu s mai intorcea spre inserat vine prietena ei cu lacrimi in ochi si imi spune ca iubita mea a fost rapita de fostul ei iubit cu care lucrurile nu au mers deloc bine si acum vrea sa o forteze sa s marite cu el. Auzind lucrul acesta   m-am dus in casa, am pus mana p pusca si am plecat calare spre locul unde credeam ca o tine captiva p viitoarea mea sotie. Am ajuns acolo cu putin inainte de miezul noptii.

No comments:

Post a Comment