Tuesday, May 17, 2011

Capitolul 1.1


Deja se intunecase iar tanara imi propuse sa raman la ea sa dorm, sa nu plec asa tarziu la drum, iar dupa o noapte buna de somn sa plec dimineata. Fiind nedormit de mai multe zile si simtindu-ma si putin ametit de la vin nu am putut sa zic "nu". Imi pregatii camera de oaspeti, aprinsa focul si imi ura un somn linistit. Insa eu nu puteam sa adorm, gandul meu era tot la fata p care o iubeam si gandul ca ar putea fi cu cineva care in momentul acesta sa o tina in brate si sa o sarute nu imi dadea pace. Asa ca ma ridicai din pat si mersei sa mai beau un pahar d vin in speranta ca asa voi adormi mai repede. Cand am intrat in bucatarie si fata avea probleme cu somnul, deci ne puseram cate un pahar de vin si ne intinseram la povesti. Un pahar se facu doua, doua se facura trei si tot asa ne lungiram la povesti ore-n sir. Tarziu dupa miezul noptii am hotarat sa  mergem sa dormim caci eu dimineata trebuia sa plec si  aveam mult de mers. Atunci ma ruga sa o conduc pana in camera ca se simtea ametita si ii era teama sa nu cada. O luai in brate si o dusei la ea in camera, o asezai usor in pat si atunci ma saruta din nou si nu vru sa isi mai desfaca mainile din jurul gatului meu. Imi propusa sa ma culc cu ea caci nimeni nu avea sa afle si va ramane secretul nostru. Insa gandul meu era la persoana p care o iubeam si a trebuit sa o refuz inca o data. Fata insista si ma ameninta ca daca nu voi face cum imi spune ma va blestema sa nu mai ajung niciodata la fata p care o iubesc, insa inima mea nu putea sa accepte un asemenea lucru. "Mai bine mor decat sa ma culc cu tine stiind ca eu iubesc p altcineva" i-am spus. Si plecai din camera trantind usa in urma mea! Ma dusei la mine in camera si mi-am luat haina p mine vrand sa plec sa imi vad de drum. Cand am deschis usa sa plec tanara era in fata usii plangand si zambindu-mi in acelasi timp. Incerca sa ma ia in brate, insa eu ma trasei in spate. Nu vroiam sa mai am nimic a face cu ea. Atunci ea rostii o incantatie si se transforma in fata p care eu o iubeam.

2 comments:

  1. abia astept continuarea mishule e super faina povestea:D...

    ReplyDelete
  2. continuare va mai avea de asteptat ca luni plec in valcea la scolarizare:P

    ReplyDelete