Friday, December 10, 2010

Dansul fulgilor de nea

Ati observat cat de frumos si totodata haotic plutesc fulgii de nea in drumul lor spre pamant?
Asta-seara a nins, iar eu eram cu un tovaras la o bere pe baraj, initial a inceput ca o ploaie marunta dar nimic care sa ne sperie pe noi si in timp ce admiram peisajul intunecat si atat de frumos din fata noastra s-a pus de o ninsoare ca-n povesti, cu fulgi mari si vant puternic si oricat d mult am fi vrut sa plecam trebuia sa ne gatam berea, iar peisajul era mult prea frumos. Intrun final am decis, dupa ce am termant bere, ca e timpul sa mai si plecam pana nu facem o pneumonie sau ceva:))... Nu mai era nimeni pe sau cel putin nimeni in toate facultatile mintale, nu ca mine :P. Insa in drumul nostru inapoi spre orasul plin de lumini am stat si m-am uitat cum cad fulgii de nea, fiecare in ritmul si cu miscarea lui. Nu erau doi fulgi care sa cada la fel. Fiecare isi vede de drumul lui, iar cand o masina mai trecea pe strada acestia parca o evitau dansand si parca facandu-i in ciuda ca nu a reusit sa ii loveasca apoi continuandu-si linistiti dansul haotic. In tot acest timp am constatat ca asa trebuie sa fac si eu, sa imi fixez destinatia si sa ajung la ea indiferent ce si cate obstacole imi vor iesi in cale. Le voi ocoli la fel cum fulgii de nea ocolesc parbrizele masinilor in ritmuri de dans si cu zambetul pe buze stiind ca nimic nu ma va putea oprii sa ajung la destinatie.
Avem de invatat foarte multe de la lucrurile care ne inconajoara, trebuie doar sa fi atent la detaliu si sa fi atent la lectia pe care natura (si nu numai) ti-o poate oferii.
Eu mi-am invatat lectia pe seara de azi, voi ce lectie ati invatat in ultima vreme, sau poate nu ati invatat-o deoarece erati prea ocupati si neatenti la detalii pt a observa frumusetea din fata voastra si totodata si lectia care vine impreuna cu aceasta...
Pana data viitoare va doresc sa aveti parte de cat mai multa zapada si sa fiti mai atenti la detalii, chiar pot face diferenta ;)

3 comments:

  1. In ritmul dansului fulgilor de nea ne regasim toti la un moment dat...
    Este un ritm alert sau nu,simplu sau pur si simplu de evitare a unor obstacole din calea lor,obstacole ce apar si in viata fiecaruia dintre noi ,pe care toti le depasesc asa cum stiu mai bine...Ar trebui sa deschidem ochii mai bine in jurul nostru si sa luam aminte de la tot ce ne inconjoara...Fantasticul e peste tot,magia unui nou inceput iti poarta pasii pe carari nemaiintalnite....

    ReplyDelete
  2. Asa, asa...fa-ne in ciuda ca acolo a nins si aici nu!! :((

    ReplyDelete
  3. nu va fac in ciuda incerc sa va fac sa imi veniti in vizita:P:D

    ReplyDelete